Vorige week hielden we onze jaarlijkse algemene vergadering en daarbij werd niet enkel het bestuur gekweten voor het voorbije jaar, maar werd ook een beleidsmatige blik op de toekomst gericht en werden nieuwe rollen en verantwoordelijkheden toegelicht.

Patricia Naessens, Nick Rottiers en Yves Daelmans waren uittredend en werden herverkozen als bestuurder. Anton De Loose besloot om na een lange staat van dienst zijn mandaat niet te verlengen. Het bestuur en de club bedanken Anton voor de vele jaren in het bestuur en de berg werk dat hij in die periode verzet heeft. Het takenpakket werd in stukken opgedeeld en we zijn blij dat deze opdrachten door verschillende personen zullen opgenomen worden:


Koen Adriaensens is voortaan verantwoordelijk voor wedstrijdzaken, dus voor programmatie, wedstrijdverplaatsingen enz moet je voortaan bij Koen zijn.

De coördinatie van de zalen voor trainingen en wedstrijden zal in goede banen geleid worden door Annick Stessens. Het financieel beheer is nu in handen van Inge Van Acker, Tamara Van Den Bosch en Judy Wouters waarbij het penningmeesterschap in het bestuur ad interim wordt waargenomen door voorzitter Yves Daelmans.

Het bestuur verwelkomt ook een nieuw lid met de verkiezing van Lauren Denis. Lauren vertegenwoordigt als kernlid een nieuwe generatie in het bestuur en zal nu ook beleidsmatig mee haar stempel kunnen drukken.

Het bestuur van KKV Voorwaarts vzw is dus vanaf heden als volgt samengesteld:

VOORZITTER: YVES DAELMANS

VICE-VOORZITTERS: ANNELIES VANDENBERGHE - NICK ROTTIERS

SECRETARIS: JOSE VANHEERENTALS

PENNINGMEESTER: YVES DAELMANS AI

BESTUURDERS:

JENS CASSIERS

LAUREN DENIS

PATRICIA NAESSENS

Ook in andere comités nemen enkele nieuwe mensen de handschoen op. Zo werd het keukenteam vanaf het hernemen van de veldcompetitie geleid door Jasper Van den Bosch en staan Jens Verbruggen en Jef Van Pelt aan het roer van de sportief-technische cel senioren.

Onze zoektocht naar helpende handen is echter nog niet afgerond. We zoeken immers nog kandidaten voor:

  • FINANCIEEL COMITE: een back-up persoon met kennis van Exact online
  • MEDIA TEAM: een verslaggever kern, medewerkers livestream en social media, ...
  • SECRETARIAAT: beheerder van Twizzit ,....
  • AANKOOP KANTINE: coördinator aankoop (voorraad opvolging en bestellingen doorgeven aan brouwer, Solucious, …)
  • TOOGVERANTWOORDELIJKEN: meedraaien in beurtrol verantwoordelijken (2 dagen per maand)
  • COORDINATIE ONDERHOUD: planning en coördinatie onderhoud kantine en terrein
  • TECHNISCHE CEL JEUGD: beleidsmatige inbreng mbt jeugd

Heb je interesse of wil je meer informatie bij 1 van de opdrachten? Spreek dan zeker iemand van het bestuur aan!